Sunday 5 November 2017

Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Bisnes Shaklee bisnes Multi Level Marketing (MLM)???? Ishhhh tanaklah, kalau MLM tu kejap je la.... Nak join, mesti kena Bayar ribu2, cari kaki, org atas goyang kaki, duit masuk ribu2 je nanti...

Itu andaian, tanggapan, pendapat bila dengar je pasal bisnes MLM... Nak salahkan org pun tak boleh sgt... Sebab kebanyakannya mmg macam tu... Pompang pompang cerita sistem piramid dan lukis itu ini sambil mengaburi mata org konsep 'easy money'.

Tapi lah kan... Kalau difikir logik akal, dalam dunia ni, senang ke nak dpt duit kalau hanya goyang kaki... Takpayah buat sales apa, tak payah kerja, tak payah perah otak, tp duit tetap masuk... Issshhh mcm menakutkan pulak kalau difikir dalam2...


YURAN KEAHLIAN SHAKLEE HANYA RM68.90

 Mungkin masih ada yg tidak tahu dan tak pernah ambil tahu bahawa yuran nak join family Shaklee ni tak smpai RM100 pun... Bayangkan, nak join ahli cuma perlu bayar 2 angka... Tp boleh dapat pulangan smpai 2, 3, 4, 5 malah 6 angka... WOWWEEE!! 


APA KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

  1.  Jika mahu berbisnes atau join cuma untuk membeli produk dgn lebih murah, kedua-duanya tiada halangan.
  2. Dapat jimat sekitar 15%-25% - pembelian produk Shaklee
  3. Terdapat 2 jenis pendapatan, untung runcit sehingga 25% dan bonus pada setiap tengah bulan.
  4. Jika prestasi cukup syarat, korang akan layak dapat CAR BONUS, yakni Shaklee yg akan bayar duit ansuran kereta anda!  (ini masih menjadi igauan saya)
  5. Percaya atau tidak, korang akan kembangkan ilmu ttg kesihatan dan akan lebih mementingkan kesihatan seharian utk jgka panjang...

JOM JOIN JADI AHLI SHAKLEE DI BAWAH NAUNGAN THE SHAKLEE STRIVERS

Utk rekod, saya merupakan founder sebuah bisnes grup khas utk Shaklee yg diberi nama The Shaklee Strivers...

Alhamdulillah berkat doa dan hasil kerja keras, saya merupakan salah seorang Leader di dlm bisnes Shaklee... Saya mmg sentiasa bersedia untuk berkongsi rahsia kejayaan saya HANYA JIKA anda memilih untuk menjadi ahli Shaklee di bawah susur galur saya, atau saya lebih suka gelarkan setiap rakan di bawah susur galur saya STRIVER

Utk pengetahuan, di dalam The Shaklee Strivers, telah lahir 2 orang Senior Supervisor dan 2 orang Supervisor. #Alhamdulillah. Rank/pangkat yg dianugerahkan oleh Shaklee kepada kami ini telah melayakkan kami menerima bonus 4angka..! 

Maka, bila ada ramai leader di dalam sesuatu group bisnes, lebih banyak ilmu dan idea yg dapat kami kongsikan untuk rakan-rakan Strivers yang lain.. Kami mahu berjaya dan bangkit bersama-sama...

Care to join us? We strive till the very end.... Trust me... N in bonus, all Strivers are super-friendly.... 

Wassap je saya di 012.654.4373 utk tau lebih lanjut mcmana nak join Shaklee- Balqisy

0 comments:

Post a Comment