Friday 3 November 2017

Cerita Vivix Dapat Menurunkan Kadar Bacaan Gula Dalam Darah

Mula-mula sekali inginku sajikan 1 testimonial tentang penghidap Diabetes yg telah mengamalkan minum Vivix setiap hari....



Nak tau x mcmana Vivix ni dapat membantu para pesakit kencing manis?


🍇 Vivix ni merupakan antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan Kencing Manis / Diabetes yang disebabkan oleh kerosakan gen.

🍇 Dalam Vivix ada ramuan Anggur Muscadine. Kandungan Polifenol yang terkandung di dalamnya akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis / Diabetes.

🍇 Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix juga membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

🍇 Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.


HEBAT KE HIDAK VIVIX KELUARAN SHAKLEE NI?? Memang boleh terkesima dgn dia ni tau...

N nak tau x, sebenarnya mak saya sendiri yg berumur 71tahun telah didiagnos diabetes sejak tahun 2004. Turut sama berkecimpung dengan mengamalkan Vivix.... Ingin tahu apa kesannya???? Sila rujuk perbualan saya dgn mak saya di bawah naaa...

Jadi apa tunggu lagi wahai para pembaca sekalian.... Jom sama2 ikhtiar dgn Vivix utk org yg tersayang....

0 comments:

Post a Comment