Thursday 9 November 2017

Keberkesanan Set Kulit Daripada Shaklee

Supplement untuk kecantikan kulit daripada Shaklee? Ada beberapa pilihan..... Bergantung kepada tahap permasalahan dan yang paling utama rasa-rasanya budget seseorang... 

Full set yang saya akan cadangkan selalunya merangkumi, ESP, Vitamin C, Vitamin E dan B Complex. Tapi untuk yang lebih berkemampuan, adalah lebih ideal kalau dicombinekan dengan Vivix.


No automatic alt text available.

Kekerapan mengambil semua vitamin ni? Ni saya bagitau cara makan untuk korang yang takde masalah kronik dengan kulit ya. Memadai dengan hanya mengambil sebiji Vitamin C, Vitamin E dan Vitamin B Comp setiap hari. Manakala ESP pula bolehlah mengambil sekitar 3-4 sudu besar sehari. ESP ni boleh disesuaikan sama ada nak ambil 3-4 sudu besar sekali bancuhan ataupun agih-agihkan 2 - 3 bancuhan sehari. Macam saya sendiri, selalunya saya amalkan minum 2 kali sehari. Sekali di waktu pagi, dan sekali lagi pada sebelah awal malam. 


Di bawah ni saya nak kongsikan salah satu testimonial asli daripada salah sorang rakan saya dalam Shaklee... saksikan tau... Beliau pernah dirundung masalah parut Chicken Pox..

Image may contain: 3 people
Beliau memang mengamalkan 4 jenis vitamin yang saya syorkan tadi... nampak tak keberkesanannya.... Tapi korang kena la konsisten makan... Jangan la ingat Shaklee ni boleh buat magic pulak.. Baru consume 2 3 hari dah terus nampak kesan. Keberkesanan / Shaklee effect ke atas seseorang bergantung kepada tubuh badan masing-masing. Sesetengah orang mungkin tak makan masa lama dah nampak kesannya, tapi bagi segelintir orang lain mungkin makan masa lama sikit. Cepat atau lambat, kesannya insyaa Allah mesti ada....



Macammana sekiranya korang teringin nak perbaiki kulit korang dengan Shaklee tapi cuma nak consume beberapa atau 1 jenis Vitamin sahaja. Akan nampak kesan tak? Tu yang cakap tadi tu, bergantung kepada jenis permasalahan kulit korang sendiri. Kalau nak lebih tepat, lebih baik jumpa pakar dan tanya apa supplement yang diperlukan. Pakar yang saya maksudkan di sini adalah Dermatologist. Pakar ni mungkin dapat mengspesifikkan apa yang kurang dalam badan korang dan yang telah menyebabkan masalah kulit korang tu terjadi.

Sebagai contoh, jika memang korang hanya perlu top up Vitamin C sahaja, boleh juga hanya perlu makan Vitamin C. Nak tengok apa kesan Vitamin C boleh buat kulit korang? Let's check it out....

Image may contain: 3 people, people smiling, text




Nak tengok pulak testimonial pengguna yang mengamalkan Vitamin C, Vitamin E dan ESP?
OK kat bawah ni saya share naaa... Silalah terpegun....

Image may contain: 2 people, people smiling, text




Kombinasi ni boleh korang mix-n-match ikut kehendak korang sendiri... Tiada paksaan oleh saya yang korang kena ambil ni, ambil tu... Sebab apa? Sebab masalah orang lain-lain dan budget orang pun lain-lain, ye tak?



Yang di bawah ni pulak testimonial seseorang yang pernah teraniaya dengan produk skincare. Mungkin tak sesuai dengan kulitnya ataupun skincare tersebut mengandungi kandungan kimia yang tidak sesuai digunakan ke atas kulit. Beliau hanya mengamalkan ESP dan Vitamin C setiap hari.

Image may contain: 1 person, text



Kesimpulannya, pelbagai masalah kulit insyaa Allah boleh diatasi dengan produk Shaklee. Pokok pangkalnya, penjagaan kesihatan yang baik semuanya bermula dari dalam. Baik apa jenis kesihatan pun termasuklah kesihatan kulit. Dan tau tak, ada bonusnya tau kalau korang jaga kesihatan kulit ni dari dalam, dari akar umbinya ni... Bila korang consume Shaklee untuk kesihatan kulit, secara tidak langsung korang telah mengambil inisiatif untuk menjaga kesihatan badan secara keseluruhan. 


Sebagai contoh, ESP selain daripada elok untuk kulit, ianya juga sumber pemberi tenaga. Vitamin C pula, memang tiptop untuk meningkatkan sistem ketahanan badan agar tak mudah dijangkiti demam selsema. Begitu juga Vitamin E, selain kegunaannya yang popular untuk memudarkan atau menghilangkan parut, ianya juga berkeupayaan untuk memelihara kesihatan jantung. WOWWW!!! BEST & BERBALOI BETUL DENGAN SHAKLEE NI....


Macammana sekarang? Dah bersedia nak cantik dan sihat dengan Shaklee? Jangan segan silu, contact je saya untuk sebarang pertanyaan atau pembelian... I'm always ready to serve u at any time of the day. Terima kasih sebab sudi baca perkongsian saya pada kali ini...


+Balqisy Baklee a.k.a MakBreeKael
012.654.4373

atau terus klik link di bawah untuk berhubung dengan saya...

Image may contain: 2 people
saja nak kongsi antara gambar terbaru saya bersama suami. Saya tidak bermake-up, saya berumur 37 tahun, dan gambar ini tidak diedit. Yes, saya sendiri consume ESP, Vitamin C, Vitamin E dan Vitamin B Complex setiap hari...

0 comments:

Post a Comment