Wednesday, 15 November 2017

Jom Atasi Masalah Kulit Kusam

Kenapa Kulit Boleh Jadi Kusam?

Ia boleh berlaku apabila timbunan sel kulit yang telah mati berada di permukaan wajah. Apabila sel-sel mati ini berkumpul di wajah kita, ia menyebabkan kulit kita kelihatan kusam, tidak bermaya dan boleh menjejaskan penampilan kita.
Bukan setakat penampilan je, malah kulit kusam ni pum boleh bagi nampak tua dari usia! Alamaaaakkk!!

Boleh juga baca entry saya CARA MENGATASI KULIT KUSAM untuk panduan dan rujukan.
Image result for kulit kusam

Kenapa Kulit Kelihatan Kusam?

  1. Stress
  2. Pengambilan minuman beralkohol
  3. Kurang waktu rehat
  4. Diet yang tidak sihat
  5. Merokok
  6. Kesan produk kecantikan
  7. Waktu tidur tak teratur


Produk Shaklee Yang Sesuai Utk Atasi Kulit Kusam


Image may contain: 3 people, text
Ramai yang dah berkongsi pengalaman sejak amalkan Vivix dalam diet seharian, dapat mengurangkan malah menghilangkan jeragat yang boleh menyebabkan kulit kelihatan kusam! Ini bukan kenyataan overclaim tau. Sebab makBreeKael sendiri pun memang dah perasan jeragat yang mula berjinak-jinak nak naik di sekitar ruang tulang pipi tu dah hilang...

Kenapa Vivix mampu melawan jeragat? Sebab ianya mampu melawan aktiviti penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu. Dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular :

  • Melindungi dan memperbaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End products)

Vivix merupakan supplement anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No. 1 supplement makanan di Amerika!


No automatic alt text available.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Selain Vivix, korang juga boleh usaha untuk atasi masalah kulit kusam dengan bantuan ESP, Vitamin C dan Vitamin E.


No automatic alt text available.

Kuasa ESP

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. 
Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.


Ke-power-an Vitamin C

Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu menghilangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat!


'Kuasa Gaban' Vitamin E

1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, achne, dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
Ia juga boleh memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Yang bestnya, ianya boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut. 
Caranya? Pecahkan kapsul dan ambil isinya dan sapu...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Sebarang pertanyaan atau kemusykilan atau untuk nak order, boleh terus je hubungi makBreeKael ya... Insyaa Allah saya sentiasa bersedia untuk melayan korang.... 

Tq sebab sudi baca entry saya kali ni, dan semoga ianya memberi manfaat...





+Balqisy Baklee a.k.a MakBreeKael
012.654.4373


atau boleh klik link di bawah untuk terus berurusan dengan saya

0 comments:

Post a Comment