Friday 10 November 2017

Seronoknya Jadi Shaklee Independent Distributor!

SEJARAH

Tarikh 29hb Januari 2014 menjadi tarikh sejarah dalam hidup saya... Sebab pada hari itulah saya telah decide untuk join jadi ahli Shaklee. Diam tak diam 5 tahun lebih dah... Dan jujur saya katakan, takde satu hari pun yang saya rasa menyesal sebab join Shaklee.


Related image


PENCAPAIAN DAH SAYA KECAPI

Better late than never... Ungkapan tu memang cukup sesuai dengan saya. Sebab saya telah mengambil masa yang agak lama untuk melangkah ke rank Supervisor di dalam bisnes Shaklee. Bagi sesetengah orang mungkin hanya perlu beberapa bulan untuk naik rank. Tetapi tidak saya, setelah 3 tahun bergelumang dengan bisnes Shaklee barulah saya berjaya merasai kemanisan sebenar dalam Shaklee bila saya mula melangkah 1 anak tangga menjadi Supervisor. Tapi selepas itu, saya tak tunggu lama untuk terus melonjak ke Senior Supervisor 2 bulan selepas itu. Alhamdulillah, syukur... Rezeki daripada Allah atas usaha keras saya selama ini.... 


Itu dari segi rank, dari segi kesihatan juga macam-macam telah saya kecapi. Antaranya saya berjaya susukan anak bongsu saya sehingga umur beliau 3tahun lebih. Rezeki anak saya bila saya mengamalkan Set Berpantang Shaklee dan terus menerus mengamalkan supplement Shaklee selepas tempoh  berpantang. 

Selain itu, saya yang dahulunya agak kerap diserang gastrik juga boleh dikatakan telah bebas gastrik. Syukur...


Secara ringkasnya, KENAPA SAYA SUKA VITAMIN SHAKLEE????


Image result for shaklee
minat n sayang bebenor makBreeKael (saya suka bahasakan diri saya sebagai kata ganti nama itu) kat vitamin ni kan... Kenapa gamaknya yaaa....??

→ sejak dok amalkan dari tahun 2013, macam-macam #ShakleeEffect yang dah i rasa... Antaranya??? Konsisten makan Alfalfa, langsung dah xkenal erti keputihan. Alfalfa ni ibarat jamu orang putih... bila dah  mention jamu tu, hmmmmm sendiri mau faham-faham lah ya apa kesan dia especially untuk perempuan yang dah berkahwin n beranak.

→i xtau org lain, tp myself kalau nak consume vitamin untuk kesihatan jangka panjang, mesti lah cari yang dah OTAI dalam pasaran, dan dijamin selamat n halal... Bukan vitamin jenis tangkap muat, mahupun vitamin yang entah dari mana munculnya.... Ni benda nak makan niiii.... Kenala pastikan produknya bebas dari bahan kimia yang berbahaya....πŸ˜‰

→harga dan kualiti seiring... Dan mostly, vitamin Shaklee tahan lebih dari sebulan! Baru la berbaloi...

Haaaa tu antaranya lah... Lain kali makBreeKael cerita lagi naaa... πŸ˜‡
.
#taksungguhtakkata #TheShakleeStrivers


Oh lupa nak bagitau, dengan Shaklee ni memang boleh buat duit tau, kalau korang tau n praktikkan caranya... Kalau nak tau macammana jangan segan silu contact je i k....

+Balqisy Baklee a.k.a MakBreeKael
012.654.4373

atau terus klik je link di bawah
www.wasap.my/60126544374

1 comments:

  1. Bestnya shaklee sebab tiada paksaan dalam buat bisnes dan juga tiada syarat utk kekal bershaklee. I like it😍

    ReplyDelete