Monday 5 June 2017

Minum Vivix, Selera Makan Terkawal



Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya.....

Hari ni terdetik nak bercerita tentang pengalaman sendiri sejak minum Vivix dapat mengawal nafsu makan.....

Sesapa yang mengenali makBreeKael dgn rapat, mmg tau salah satu kegemaran masa lapang atau tak lapang adalah makan.... Selera saya setanding dengan orang yang berat badan melampau kot.... hehehehe, walaupun bentuk badan saya tidaklah temasuk dalam golongan overweight mahupun obesiti...

Tapi sejak konsisten minum Vivix sejak bulan Mac yang lalu, saya dan kawan-kawan rapat mula perasan yang saya tak lagi 'mampu' order lebih dari sepinggan setiap kali makan.... Sebab pada kebiasaannya saya mmg boleh makan lebih dari sepinggan main dish... Agak melampau kan..?? hahahahahah

Tujuan asal saya berkecimpung dengan Vivix sebab nak menjaga kesihatan ke tahap paling optimum dan jika boleh untuk kecantikan kulit juga.... Sebab rata-rata orang yang saya kenal yang konsisten minum Vivix kulit mereka satu badan ala-ala flawless gitu..... Tapi sekarang ni dah dapat bonus kat lain pulak dah.... Selera makan pulak terkawal... Perempuan mana yang tak syokkkk kan kalau dapat mengawal selera makan sekaligus dapat la berat badan ideal nanti..... 💭😅😅😅😅😅😅😅

Kesimpulannya dengan Vivix ni, dapat memelihara kesihatan, mencantikkan kulit satu badan dan meng-kurus-kan badan... Yeeehhaarrrr..... Seronoknyaaaaa.... Memang berbaloi berVivix....

Nak Jimat?? jom beli 2 botol Vivix terussss!!

Sila klik link ini utk pembelian sebotol Vivix untuk kepuasan maksimum anda....vivix si Tonik Ajaib

0 comments:

Post a Comment