Thursday 10 December 2015

Kenapa Perlu Makan Lecithin....


Assalamualaikum.... 

hari ni nak share sikit pasal Kenapa Kita Perlu Makan Lecithin... Saya suka cerita n share pasal pengalaman diri sendiri...

Dari dulu lagi saya ni mmg jenis kuat makan... Makan byk mana pun alhamdulillah berat badan tak naik... maintain je dalam 50-53kg... (tinggi saya 157cm). Tapi sejak dah mencecah angka 35 tahun ni, berat dah macam boleh kata out of control dah.... sikit2 lagi nak cecah 60kg! Kalo dah cecah 60kg tu, makanya Body Mass Index (BMI) saya dah di paras kurang baik la…. 

Saya buat kesimpulan sejak dah menjangkau 35tahun ni kadar Metabolisma saya dah jadi rendah agaknya.. Thru research, pengambilan Lecithin secara konsisten dapat meningkatkan Metabolisma…. So, skrg ni mmg hari-hari makan Lecithin, n harap-harap dapatla Metabolisma macam dulu kala….

 Sebotol cuma RM52.00
Lain-lain kebaikan makan Lecithin ni :-

Ø  Memecah serta mencairkan lemak terutamanya kolestrol
Ø  Membantu menurunkan Total Serum Cholestrol dan meningkatkan kolestrol baik (HDL)
Ø  Memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersekat di pembuluh darah

Lecithin ni pun sesuai diambil oleh orang-orang tua yang uzur yang ada masalah angin dan angin ahmar (stroke). Ia mengurangkan berlakunya masalah pembuluhan darah tersendat di mana punca berlakunya darah tinggi, sengal sendi, sejuk kaki dan sebagainya.

Haaaaa, satu lagi yg paling best bila saya dah konsisten makan Lecithin ni, dulu kat muka ni especially tang area hidung n tulang pipi, ada baaaanyaaaakkk bijik2 kolestrol... tapi dengan kuasa Allah dan usaha saya makan Lecithin, bijik2 kolestrol tu dah xde... I'm A HAPPY LADY!! Hehehehe....

So, apa tunggu lagi, jom kita ramai2 makan Lecithin.... 

Nak order, just Whatsapp 012-654 4373. Lepas beli, akan dapat free consultation anytime, anywhere... ;)  



0 comments:

Post a Comment