Tuesday 21 April 2015

Batu Gajah - Makan2 Town....

Assalamualaikum...

tis is gonna be my 1st post for my blog n I'm writing it at my former workplace, PKD Kinta... The best place to work at n to gain s many knowledge s possible....

Hari ni amek cuti semata-mata nak temankan my former boss a.k.a my besfren ada hal kat PKD. Both of us rindu Batu Gajah. Rindu nak makan2 kat sini. Batu Gajah ni best wooooo byk tempat makan best-best, big portion but at a 'small' price....

We had our breakfast at one of these very sedap hawkers in Batu Gajah. We had kotiau goreng kering plus kerang... kuih 2 bijik sorang... fuhhh marvelous!

Lunch ni we are planning to go to TopOne. A café in Batu Gajah town.... Rasanya japgi mesti makan western lunch.... Tea time apa plak ye... Hmmmm to be decided later lah. Sbb kami mmg dtg hari ni nak makan-makan kat Batu Gajah, n go to places yg we used to hang out...

Ok, till then....

p/s : makan, makan gak... tapi I already had my 3capsules of Lecithin n 5tablets of Alfalfa. :)

0 comments:

Post a Comment