Tuesday 21 November 2017

Vivix Membantu Pesakit Diabetis / Kencing Manis

Diabetis atau nama lainnya Kencing Manis merupakan satu penyakit keturunan. Namun ada juga kes-kes di mana ianya terjadi tidak disebabkan keturunan. Kenapa ya? Faktor utamanya mungkin sebab kurang bijak mengawal kemasukan gula sama ada dari makanan ataupun minuman.

Sekali bila dah didiagnos kencing manis, mesti trauma hidup kan... Tak keruan hidup rasanya. Saya sendiri pun takut, sebab mak kesayangan saya merupakan penghidap kencing manis. Mungkin sebab itu, saya mempunyai kesedaran untuk mengambil langkah berjaga-jaga dari segi pemakanan dan saya rajinkan diri makan Vitamin / Supplement sebagai perisai kepada penyakit-penyakit keturunan dan kronik yang lain.

Mungkin korang dah pernah dengar pasal Vivix. Ramai jugak orang menggelarkannya Magic Tonic. Mungkin kerana keupayaannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat. Dapat membantu mengawal tekanan darah, membantu pesakit strok untuk bergerak semula malah ada jugak kes Vivix membantu kadar bacaan glukos dalam darah turun!



Image may contain: text

Ni saya kongsikan pengalaman pengguna Vivix yang telah berjaya menurunkan bacaan gula dari 14 ke 7.1! Pengambilan Vivix dengan konsisten disekalikan dengan kawalan pemakanan, Insyaa Allah para pesakit diabetis akan dapat mencapai impian ni.


BAGAIMANA VIVIX DAPAT MEMBANTU PESAKIT DIABETIS / KENCING MANIS?

Dah tentu-tentu kandungan di dalamnya tu yang telah diuji dengan ujian klinikal yang rapi yang boleh membantu mengurangkan kadar bacaan gula pesakit. Apa bahan-bahannya tu?

  • MUSCADINE GRAPE
  • PURPLE CARROT
  • ELDERBERRY
  • POLYGONUM CUSPIDATUM (knotweed Jepun)

Image result for ramuan vivix
Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan Kencing Manis / Diabetes yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Kandungan Polifenol yang terkandung dalam Anggur Muscadine di dalam Vivix akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis / Diabetes.


Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.


Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini


Amacam? Dah ready nak ber-Vivix atau nak hadiahkan Vivix untuk yang tersayang yang menghidap Kencing Manis? Terus je kontek saya ya.... Saya doakan sesiapa yang menghidap kencing manis dan bijak memilih untuk ikhtiar dengan Vivix akan sembuh atau sekurang-kurangnya dapat mengurangkan dose ubat.... Aamiin yra.....


Image result for vivix
sexy tak botol Vivix ni.... Dengan colour maroonnya, isinya pun semerah botolnya tau...


Bila dah sedia nak ber-Shaklee
Contact ajerrr Balqisy Baklee...




+Balqisy Baklee a.k.a MakBreeKael
012-654 4373

atau terus klik link di bawah untuk respon yang lebih pantas...


0 comments:

Post a Comment