Tuesday 9 May 2017

VIVIX dapat menstabilkan bacaan Darah Tinggi


Orang Melayu panggil Darah Tinggi, Orang Putih panggil Hypertension. Tapi memberi maksud yang sama iaitu (merujuk kepada wikipedia.com) bilamana Tahap tekanan darah yang meningkat lebih tinggi dari tahap biasa secara kronik. Pesakit yang mempunyai sekurang-kurangnya tiga bacaan tekanan darah yang melebihi 140/90 mmHg semasa berehat dijangka mempunyai keadaan darah tinggi.

Ada orang kata Darah Tinggi ni penyakit keturunan. Tapi melihatkan cara hidup dan tahap stress yang dihadapi oleh setiap orang dalam dunia ni sekarang, boleh dikatakan sesiapa sahaja terdedah dengan masalah Darah Tinggi ni... Menakutkan tak? Macam-macam bentuk stress yang boleh datang menyinggah...


  • Stress di tempat kerja
  • Stress di rumah
  • Stress di jalan raya
  • Stress sebab terlampau banyak stress.... (haaa macamana gayanya tu)

Tips menurunkan kadar bacaan darah tinggi? Sepertimana yang selalu digembar gemburkan....

  1. Monitor tekanan darah tinggi setiap hari bila rasa jantung selalu berdegup kencang dagdigdug terlebih je, cuba pegi klinik dan cek bacaan BP anda
  2. Jaga pemakanan (kurangkan pengambilan garam)
  3. Hentikan tabiat merokok
  4. Kurangkan dan pandai-pandai handle stress di dalam kehidupan (hehehe gudlak yuollss)

EHHHHHH..... tau tak produk Shaklee pun ada yang insyaa Allah dapat membantu mengawal kadar bacaan BLOOD PRESSURE (BP)... Nama dia adalah VIVIX. Si cantik dalam botol yang berwarna maroon dan isinya yang pekat likat dgn warna merah hati......





Mak saya sendiri telah didiagnos dengan penyakit Darah Tinggi sejak saya kecil lagi... Tapi sejak dari awal tahun 2017 mak saya cuba berikhtiar dengan Vivix. Setelah konsisten dengan 3 botol Vivix, cuba check it out testimonial mak saya sendiri ni...... 




Bacaan BP mak saya dah terkawal.. Syukur Alhamdulillah... mmg satu perasaan yang melampau-lampau seronoknya.... Bukan setakat BP reading jadi ok, bacaan gula pun dah menurun... Allahuakbar.... Sangat-sangat best rasanya bila mak sendiri dah merasai perubahan positif lepas consume Vivix..

So korang yang kalau nak berikhtiar dengan Vivix, amatlah digalakkan dan jangan segan silu untuk wassap saya di 012-654 4373 untuk maklumat lanjut. Dan saya akan kongsikan cara nak dapatkan Vivix pada harga yang lebih murah... 


Nak belanja lagi satulah testimonial Vivix untuk tatapan korang yang sudi baca entry saya kali ni........





Untuk memudahkan urusan tuan/puan, cuma perlu klik link  Vivix si Tonik Ajaib ni ajerrrrr..... Order sekarang untuk kesihatan optimum anda sekeluarga..... 

0 comments:

Post a Comment