Friday 13 January 2017

B Complex Shaklee Boleh Kurangkan Power Cermin Mata

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera untuk semua yang singgah ke blog makBreeKael harini...

Terima kasih sebab sudi luangkan masa baca karangan saya... Nak cerita sikit pasal B Complex... Tapi sebenarnya lebih kepada nak share pengalaman sendiri ni... 😊




Secara umumnya banyak orang tau pasal kepentingan B Complex untuk ibu mengandung dan ibu berpantang... Untuk elak stress, elak meroyan, elak kelahiran baby cacat... Tapi mesti ramai tak tau yang B Complex ni pun elok untuk kesihatan mata... 

makBreeKael ni mula berkecimpung dengan dunia KACA MATA / SPECTACLES seawal usia 8tahun iaitu pada tahun 1988. Lamaaaaaaaaa dah kan? Dan sejak dari tu lah kalau pi buat speck baru mesti power tak pernah berkurang.... 

Sejak 2013 makBreKael mula makan B Comp ni... makan masa tu sebab dalam tempoh berpantang anak kedua... tapi bila dah abis berpantang pun saya continue je makan sebab memandangkan banyak khasiat B Comp saya dah baca... Nak dijadikan cerita, kena la p buat speck baru sbb 1 speck tu dah patah.. Alangkah terkujatnya saya, bila orang yang cek mata tu bagitau power saya dah berkurang. Tak pernah berlaku dalam seumur hidup makBreeKael ni tau...

Then sekali lagi dalam tahun ni nak pi buat speck baru sebab rasa macam dah kabur je speck yang dok pakai masa tu... Secara logiknnya ingatkan power dah naek... Tapi bila optometrist tu cek, sekali lagi, berita gembira makBreeKael dapat, power n silau dah turun.... Alhamdulillah... tu je mampu cakap masa tu...

Balik umah belek google belek balik buku2 nutrisi yang ada, rupanya betollah dengan mengamalkan B Complex elok untuk kesihatan mata... Jadi berbohongkah saya? Idak le, jawapannya....



Oh ya, nak bagitau jugak ni, Shaklee ada vitamin khas untuk mata. Iaitu CAROTOMAX. Bayangkan kalau uollsss makan Carotomax digabungkan dengan B Complex cemana penangannya nanti...




Nak order n FREE CONSULTATION yang berkisarkan pengalaman sendiri, contact je saya thru Whatsapp atau kalau rajin boleh call saya di 012-654 4373



0 comments:

Post a Comment